kvällstankar

Snön har yrt ute länge och nu är hela Kalmar täckt med ett tjockt snötäcke. Själv har jag hållt mig inomhus sedan jag skrev sist. Har läst, sovit, läst, sovit och sedan lagat min goda soppa med varma mackor till - härligt värre. Mamma tipsade mig om filmen på fyran. Liza Marklunds - Paradiset. Har aldrig läst hennes böcker, dock brukar mamma säga att hon tycker jag ska göra det. Det handlar ju om en journalist. Dock har jag inte kollat så intensivt. Har på den i bakgrunden medan jag surfar runt och kollar runt.

Idag såg jag en person som var så himla lik dig. Samma leende, samma skratt.

Det fick mig att tänka på den video jag komponerade ihop för ett år sedan.


Till alla dem som betyder. Till dem som inte längre finns här. Jag vore ingenting utan er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0