Från Stekhusets kock till School of Rock

Har precis kommit hem från en helmysig kväll inne i Kalmar city. Jag & Henrik åt på Stekhuset precis nere vid hamnen. Underbar mat och så klart inkluderades det i min rätt bearnaiesås. Efteråt delade vi på en smarrig efterrätt.

Jag på Stekhuset, med päroncider. :)
Nu har vi kommit in i värmen igen. Sanslöst vad det blåser kallt såhär på kvällen. Nu blir det att se filmen "School of Rock" från 2004. Ska tydligen vara en av de bästa komedierna någonsin och den har vi minsann missat.
Imorgon blir det lite mer fokus på kommande uppgifter. Ska försöka fundera ut vad jag ska skriva för film. Men det är imorgon det.
För än så länge så är det lördagskväll med kaffe, godis, film och min underbara pojkvän som gäller.
Hoppas ni har en mysig lördagskväll!
Kvällens film:

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0