kalmar läns trafik presenterar

Klockan är 23.47 såg jag precis till min förskräckelse. Detta blev mycket senare än jag trott. I alla fall, vi är framme i Kalmar nu. Tåget tog lite längre tid än vad det brukade. Men jag träffade en klasskompis från programmet sittande bakom oss på tåget, vilket var trevligt :) och komiskt att stöta på varandra sådär.
Vi tog en buss tillbaka sedan till lägenheten, och jag vet inte om det var att vi var så trötta, Henrik & jag, men i alla fall på dessa tvskärmar på bussen körde de värsta visdomsorden, och tänkbara citat. Inget fel på det - alls. Snarare tvärtom, men det blir komiskt och roligt när man sitter på bussen på vägen hem och på skärmen framför står det om Voltaire och ett citat som han sa, och nedanför står det KLT (Kalmarlänstrafik). I min hjärna blev det väldigt komiskt. Det räcker väl med att de ger ut andra budskap - som inom trafik? Inte leker psykologer. Haha, ska inte vara negativ nu, jag kanske uppskattar det någon gång.
Imorgon är det studier som gäller. Klockan nio, och vi kör igång med rapport.
Direkt.
Sov nu så gott!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tycker du är dåligt på att uppdatera!! Vad händer i skolan? Vad gör du om dagarna? Vad läser du? Har du träffat några nya kompisar? Hur går det med din lägenhet?



Så. Ta nu och uppdatera, tjejen!!

2009-09-15 @ 05:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0