Min lilla fina lägenhet

Nu äntligen har jag lyckats planera in en lucka mellan pluggandet och skolan för att förse bloggen med bilder på helgens inredning av min lägenhet. Jag är jättenöjd och trivs i mitt lilla krypin.

Mitt kök. Älskling är bäst och lagade igår en underbar middag medan jag konkade tvätt upp och ner från källaren.
Min hall. Det första man ser om när man kommer in. Det enda som saknas här är dörrmattan jag ännu inte inköpt med den bästa texten - nycklarna, mobilen, plånboken - perfekt för lilla förvirrade mig.
Mitt kök igen. Det som man kommer till rakt från hallen. Här finns allt som behövs. Kaffekokare, kryddor, rutiga kokboken och såklart - basilika!

Från andra håll.




Min kommande arbetsplats.
Nytt skrivbord som jag gillar skarpt. Till vänster ligger Björn Hägers bok Intervjuteknik, en av böckerna för den nya kursen och den jag ska fokusera på mest denna vecka.



Mitt vardagsrum och sovrum. Allt i allorum. Sängen är hemifrån, hyllan vid sängen är nyinköpt. Soffan är bland det bästa jag köpt. Tillbringar halva tiden där när jag är hemma. Den och sängen ska med vart jag än flyttar.

Mys.



Det enda som saknas nu är en TV. Har aldrig saknat en TV så mycket. Men snart ska den beställas och sättas upp på väggen mitt emot soffan.
Lilla toalett


Bilderna och programmet strejkar lite så alla bilder kommer inte upp. Speciellt en bild på Henrik sittandes i hallen med sin laptop i knäet. Han slog sig ner där under kvällen när jag gick runt och fotograferade. Stackare!

Jag är jättenöjd med min lägenhet. TACK alla i lördags som hjälpte till med att bära, diskutera färger och olika alternativ och hjälpte mig få den så mysig som jag tycker att den är. Så en TV på detta så kommer jag stortrivas.
Välkomna på fika, jag har massa kaffekoppar, en bra kaffekokare, en fin vit bricka och en soffa som rymmer många!
/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken urtjusig lägenhet du har Sarah! :) Den ser verkligen hemtrevlig och mysig ut :) Hoppas du trivs och får många trevliga minnen i den :) Stor kram och lycka till :)

2009-10-07 @ 21:22:55
URL: http://flutte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helmysigt! Det är verkligen Sarah över den! Kram Mamma

2009-10-07 @ 22:10:19
Postat av: josse

Älskling, det ser helmysigt ut! det är mycket du i det, det ser jag på bilderna! jag hoppas du kommer trivas. får försöka komma och hälsa på en dag!

jag saknar dig massor, massa! Det är sjukt, vi har aldrig varit "isär" såhär mycket innan, jag saknar att inte kunna träffa min bästa vän vilken dag som helst. vi får prata snart! Puss till min bästa vän <3 / från en som saknar sarah axelson (MYCKET)

2009-10-08 @ 11:49:39
URL: http://lastdayofjuly.blogg.se/
Postat av: sophie

Du har det så mysigt! Men vänta och se hur allt som känns stort och nytt krymper snabbt, haha. Om vi är så pass lika som jag tror så kommer du fortsätta stormtrivas men helt plötsligt ha mycket mer än vad du hade när du först kom.



Njut av allt... plugg, lägenhet, tysthet. Och visst är Ikea start-boxar helt underbara??? KRAM!!!!

2009-10-09 @ 04:44:28
URL: http://sophinswedish.blogspot.com
Postat av: emma

Åhh va kul Sarah! Har du flyttat?

Jag hänger verkligen inte med i svängarna här! Haha! :)

Mycket bättre när jag bodde i Hässleholm och var lite mer uppdaterad ;D



Ha det så bra!

Kram!

2009-10-18 @ 12:12:38
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/
Postat av: Mysan

Jättemysog lägenhet verkligen sarah:) hoppas allt är bra:)

2009-11-01 @ 01:38:09
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0