kalmarlivet

Godmorgon!
Det är lördagmorgon, klockan är halvnio. Tänkte jag skriver ett litet inlägg snabbt om vad som skett de senaste två (!) veckorna. Blev lite paff att det verkligen var så längesedan jag skrev. För att göra det snabbt så har jag pluggat & pluggat. Första kursen Journalistikens grunder har varit intressant men oh, så mycket att lära! Böckerna har flitigt läst den senaste veckan då jag nästan låg med huvudet i böckerna hela helgen. Men idag, OH, så skönt! Jag är ledig. Tentan var igår och jag kan inte uttala mig riktigt hur jag känner om den gick bra eller inte. Det kändes bra, men man vet aldrig hur de rättar här, eftersom det var första tentan. Men skönt är det :)
Idag är det flyttdag för min del. Mamma, Pappa, Henrik och hans pappa anländer om 1,5 h med min säng och lite lådor och sedan ska vi till IKEA för att inhandla det nödvändigaste. Har kollat ut en soffa jag tror kan bli bra :)
Det känns jättekonstigt måste jag ju säga, att flytta. Det har varit väldigt tryggt, enkelt och skönt att bara få bo hos Henrik samtidigt som det är kul att få något nytt. Vi får se hur allting blir. Skönt att få ta det i etapper iaf, jag tror jag behöver det, annars blir det för jobbigt och stort.
Men det känns bra nu, så att ingen tvivlar på det efter läst ovanstående.
Nu ska jag snart väcka Hannah.
Hon kom upp till mig igår vilket jag tyckte var väldigt trevligt!
Ha en fin dag!
Kram
Det kommer uppdatering senare om flytten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0