Whatcha say

Vilken låt!
Jag får rysningar eftersom den spelas i slutscenen i sista avsnittet på säsong 2 av OC.
Whatcha say - Jason Derulo.
Oh.

Idag är jag ledig eftersom föreläsningen är inte förrän imorgon. Fick reda på det igår och blev glad eftersom det betydde en dag till hemma. Helgen blev en dag längre, och det ska man inte klaga på. Var i morse, i stan klockan åtta (!). Skulle se om Göingekliniken ville vaccinera mig, men det ville de inte. Nej, anledningen är att de dagarna senare i veckan de har vaccination är jag inte hemma och skulle se om någon snäll sköterska ville ge mig en spruta. Men icke, så får väl se när det blir av. Jag är väl en av de få som går och verkligen ber om att bli vaccinerad. Haha. Det är ju inte så populärt tydligen.
Ikväll bär det alltså av till Kalmar. Men innan det ska jag slappa lite till. Ska se vad jag kan äta och kanske ska titta en tur på Mamma Mia. Älskar filmen & älskar låtarna. Inspiration, glädje och avslappning.
Ha en fin dag!
/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0