Tisdagslyx.

Jobbat 10 h idag. Kommer kännas skönt att lägga sig sedan. Morgondagen blir förhoppningsvis innehållande massor med plugg om digitala bilder, photoshop och alla dessa fantastiskt många filformat man kan spara en bild i. Fascinerande, ska ni veta.
Packning blir det en hel del med. Det är ju Stockholm som gäller på torsdagseftermiddag och efter det antagligen Kalmar direkt på söndag. Så mycket packning, alltså.
Annars känner jag mig faktiskt konstigt lugn. När man lever mellan två städer såhär, och pendlar väldigt mycket så trodde jag faktiskt att det skulle kunna bli lite kaosartat men nej. Det går faktiskt jättebra. Speciellt att jag kan rycka in och jobba. Jag måste ju fixa lite till julklapparna och Londonresan som väntar. Och ett plus till. Jag klarade tentan i den andra kursen. Vad betyget är - vet jag inte, och är inte lika viktigt - men att jag klarade den känns jättebra. Ger mig peppning inför morgondagens studier.
Nu ska jag ägna mig åt underbara Vänner innan det blir sovdags. Vänner, F.R.I.E.N.D.S, Pheobe, Ross, Rachel, Joey, Monica och Chandler. När jag och mina (verkliga) vänner började titta på detta så brukade vi tänka ut vem som liknade vem. Jag blev ganska snabbt Joey med tanke på hans stora matintresse som påminner om mitt eget sådant (i lite mildrare grad då). Jag gillar alla deltagarna och tycker att de är en sanslöst bra kombination. Alla är så olika och jag tror att de flesta kan identifiera sig med någon i serien.
Vem är du?
Chandler
Rachel
eller någon annan kanske?
Själv älskar jag de allihop. De gör serien så galet bra.
Och nu ska jag ärligt också se på avsnittet innan det slutar.
Sov sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0