svinvaccin

Nej, nu är man inte så kaxig längre. Igår vid fyra ställde jag mig i kön på Göingekliniken. Åldern var egentligen 30-39 men jag hoppades att någon snäll sköterska skulle vilka sticka mig ändå. Ingen kallelselapp & inte rätt ålder. Men tjugo minuter senare var jag stucken och slog mig ner i sofforna. Kändes väldigt bra och jag gick glatt ut från mottagningen efter tio minuter. Hannah, Elisabeth, Ewa och mamma är redan vaccinerade och har haft biverkningar från feber, huvudvärk och allmänt ont i kroppen. Jag själv kände efter några timmar absolut ingenting. Kände mig rätt nöjd med läget och Hannah påpekade att "vid tio kommer du att känna något". Vid tio kände jag ingenting, inte ens ont i armen. Ewa sa till mig
"Sarah, det kommer. Jag tycker synd om dig redan nu".
Tack! Det behöver jag nu. I natt och imorse. Fy sjutton vad ont det gör i armen. Är lite smått yr och väntar nu på att gå in i dimman. Detta hade jag ju inte tid med idag. Få köra på nu på morgonen innan det smäller till. Haha.
Hoppas ni har en bra dag :)
Bild: Knivstabygden - Anders Olsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0