Godmorgon!

Det är onsdag, men i min hjärna är jag hela tiden en dag efter. Alltså, tisdag. Tror det är för att jag började igår, och allt kändes som måndag. Och i måndags kändes det som söndag. Jaja, jag är nog snart i fas igen.
Henrik ligger och sover och jag äter frukost till Nyhetsmorgon Bästa morgonprogrammet. Mysigt, underhållande & informativt.
Om en timme börjar jag. Nu har jag börjat med kursen Bild & form. Jättemycket fakta & mycket som ska tas in och försöka komma i ett sammanhang. Men fotografering är kul så jag hoppas verkligen att jag kommer klara av att klura ut allt. Läraren är fotograf och sanslöst proffsig, känns det som Det ska bli spännande. Idag ska vi ut och fotogfrafera. Skärpedjup, bländare, bländarsteg...
Det börjar sakta men säkert sjunka in.
Ha en fin dag!
/Sarah
Lite fotoinspiration. En solig sommardag 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0