Bowling och amerikansk deja vu.

Måndagkväll och jag tänkte jag skulle skriva ett inlägg innan jag skulle lägga mig.
Har varit en intenvis samt väldigt härlig helg får jag säga.
Hela fredagen slappade jag ju, som sagt, och sedan på lördagen var det jobb på maxi från 8 - 15.
Efteråt var det hem, sova lite ute i solen och sedan in för att göra mig klar. På kvällen var jag bjuden med Henriks familj och släkt att äta & bowla med dem på Superbowl. Det var jättekul och den amerikanska buffén riktigt god. Jag & Henrik kände väl igen oss när vi såg hamburgarfatet och kycklingvingarna. Haha. Dock salladen kändes inte så bekant, då det inte var så populärt i Amerika, iaf inte där vi åt. Och om man ska sammanställa hur bowlingen gick så kan jag ju säga såhär; jag var inte speciellt lysande & Henrik med familj & släkt är värsta bowlingproffsen. Henriks pappa var grym och den stora vinnaren. Jag kände mig nöjd med mina fullträffar dock räckte det ju inte ända fram, MEN jag hade jättekul :)
Härlig kväll.


Henrik kör på & sätter en fullträff


Jag vet inte riktigt vad jag gör. Ska man verkligen se ut så när man bowlar?
Anar iaf anledningen bakom min sanslösa träningsvärk idag.


Morgonen efter spenderades hos Henrik tills middag då jag skulle hem för att bege mig till jobbet en sväng.
Väl på jobbet blev det fullt upp.
Imorse åkte Henrik, älskling. Jag saknar dig.
Och sedan vid tre var det dags för jobb igen.
Till åtta.
Nu ska jag snart sova.
Imorgon är jag ledig och begravning för min älskade mormor.
Saknar henne så mycket!

Godnatt.
/ Sarah


Kommentarer
Postat av: Bettan

Riktigt fin blogg :D vad fina bilder du tagit! Jätte snygga! Hoppas allt är bra med min lilla söta syster?! Saknar dig och våra pratstunder om allt möjligt. Kommer få vänta ännu en månad innan jag ser dig, men vi ses i barcelona iaf :D längtar! Puss <3

2009-05-05 @ 19:24:23
URL: http://bybettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0