Qualitytime

Tjoho.

Det blev inte så mycket skrivande sist jag uppdaterade, tänkte då att jag skulle göra det några timmar senare, som blev en dag, som blev flera dagar senare. Men nu så.
Ordet & rubriken Qualitytime syftar på den helmysiga dag jag hade i söndags med mamma.
Mamma & jag tog oss en tur ner till Nova Lund efter lunch och bara gick där och strosade, tittade & shoppade.
Handlade lite vårfint varav den tröjan ni sett här i detta inlägg innan, plus en annan blå skjorta, ett par shorts och ett par snygga mönstrade leggings. Mamma handlade lite till sig själv, sommarfint, som kan komma väl till användning till deras Italienresa på fredag. Jo, visst, på fredag åker Mamma, Hannah & Ewa ner till Italien, till min älskade syster. Tyvärr ska jag inte med. Åh, vad jag hade velat!!
Men, Hannah, Ewa och mamma får detta till deras egen resa och de har ju inte varit iväg och rest, och jag har ju redan fått resa långt iväg, till USA. En resa jag nu saknar så mycket men så tacksam för att jag fick göra, med dig älskling. Du sitter här bredvid, med dina nya fina mac, och är djupt koncentrerad på något tekniskt, I guess. Nu tittade du upp förundrad och undrade varför jag sitter och tittar på dig. Hur kan man inte? <3
Så på fredag åker dem och jag hoppas dem får det skönt, mysigt och avkopplat. De behöver de alla tre. Så mycket som de presterar nu på jobb och skolor är helt sanslöst, jag ska inte klaga på det jag gör om dagarna.
Och tack mamma för i söndags. Fler sådana dagar måste införas. Det är så skönt att ha en mamma som du, som alltid finns där,
och som man alltid kan prata med. Eller fika med. Tack mamma, älskar dig!

Jaha ja, då var det onsdag och jag har jobbat måndag, tisdag och onsdag och torsdagen innebär också jobb.
Kom till Maxi & skaffa scanning, smidigt, praktiskt och allt vad du behöver .. (ungefär vad jag ska säga imorgon..) :) Haha!
På fredag är jag ledig, men först ska jag skjutsa Mamma, Hannah & Ewa till tåget vid halvsex.
PÅ måndag fyller syrran år, GRATTIS I FÖRSKOTT! DU ska få en present av mig när vi ses i juni. Från mig, face to face. Blir roligare då tror jag :)
Nej, syster. Du är inte inne på Skype. Jag får väl ge upp. Ser du detta och jag inte är inne, försök vibba nånstans eller ring så kan vi kanske prata. Annars så får vi ju prata en annan dag, helt enkelt. Saknar dig så mycket! Vill prata med dig & träffa dig. Det ska bli helt underbart att träffa dig i sommar. Helt underbart.

Och för att inte glömma, Malena, vårt enda hopp, gick vidare. Final för Sverige.
Hoppas hennes höga toner kan föra oss upp på topplistan så vi slipper kvala.
Maybe.

JUST DET, look what I found? I brevlådan i måndags. Det gjorde min dag & min vecka. Jag älskar serierna.



Annars inte mycket. En uppdatering kan dröja, eller inte. Man vet aldrig när jag sätter mig ner för att skriva här.
Ha det fint så länge.


/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Elin

Sarah du har fått en skatt i brevlådan! Jag älskar serien och har sett den från början till slut massor av gånger. Detta är mina bästa vänner=)

2009-05-14 @ 21:16:12
URL: http://www.elinscrappar.blogspot.com
Postat av: Elin

Sarah du har fått en skatt i brevlådan! Jag älskar serien och har sett den från början till slut massor av gånger. Detta är mina bästa vänner=)

2009-05-14 @ 21:16:52
URL: http://www.elinscrappar.blogspot.com
Postat av: Bettan

Det ska bli så kul och träffa dig i sommar igen :) tack för alla sms & brev!

Ser fram emot att jobba på maxi, göra konstiga maträtter ihop & diskutera allt konstigt mellan himmel & jord igen med dig igen!

Saknar dig min sötnos!

Förlåt att jag inte var inne på skype.. men vi hörs snart igen <3

2009-05-15 @ 15:10:10
URL: http://bybettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0