När ni är borta

Jag satte mig vid pianot, spelade några låtar.
Spelade "When you're gone", Avril Lavgines låt.
Kom inte ens till refrängen, allt brast.
Gud vad jag saknar er.
Hur har allt kunnat förändras så mycket på ett år?
Vill tillbaka till att umgås med dig Christoffer, du var en sådan härlig person.
Och jag vill tillbaka till när jag var liten och satt i din famn mormor,
eller hur du hade kunnat trösta mig nu mormor, du kunde sådant.
Nu är jag snart 20 år,
och ni finns inte ens med längre.
Allt annat kvittar.
Ni fattas mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 kram på dig kompis! (och tack för en superhelg!!) ta hand om dig, finns på skype om det är ngt! <3

2009-05-25 @ 21:55:22
URL: http://flutte.blogg.se/
Postat av: emma

<3 kram på dig kompis! finns på skype om det är ngt.. ta hand om dig och tack för en superhelg! <3

2009-05-25 @ 22:16:38
Postat av: Mysan

Usch jag saknar honom också:/ Tänker på honom varje dag!

Finns för dig vännen om du vill prata<3

2009-05-26 @ 00:40:08
URL: http://mysackan.blogg.se/
Postat av: P

Du är en stark tjej,som är viktig för alla Dina vänner,och släktingar, glöm inte det!

2009-05-27 @ 13:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0