Happy birthday to you

Grattis älskade & underbara syster -  21 år, den 18 maj, 2009.
Hoppas inte meddelandet om 44 år till pensionen skrämde dig ;)
TYVÄRR, så är jag inte hos dig idag i Italien, men jag vet att du har det bra :)
Du lät så glad när jag pratade med dig imorse så jag tror att du kommer att få en jättefin födelsedag.
Vi får fira den extra när vi kommer till Frankrike, en tur in till Barcelona, bara du & jag!
Åh, vad jag längtar dit nu. Frankrike var alltid vårt ställe att åka till innan, och det ska bli härligt att komma dit igen.

SÅ syster, hoppas din dag blir jättefin!
och glöm pensionen, du ska snarare tänka på passionen. Have the time of your life.
Vi ses snart.
Älskar dig min fina syster. <3


Kommentarer
Postat av: Bettan

Tack min fina syster :)

älskar dig!

vi ses om 5 veckor i frankrike<3

2009-05-18 @ 17:42:36
URL: http://bybettan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vänner,vänner,vänner!

Är Du inte rädd för att få ovänner i familjenmed att ständigt få höra Ross och gänget,samtidigt,som Du/Ni blockerar <<TV-rummet?SDet räckte med OC,som har en bättre låt

Puss

P

2009-05-23 @ 14:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0