05:38

Jo, minsann, det är vad klockan är. Är uppe & faktiskt pigg, kan tänkas vara pga den kopp kaffe jag redan hunnit dricka. Satte alarmet på 04:55, gick upp och gjorde mig klar. Har skjutsat Hannah, Ewa och mamma till stationen för deras tåg som ska ta de till Kastrup, och sedan kommer de där ta flyget till Italien. Så de är där lagom till förmiddag. Och träffar snart Elisabeth :)
 Hoppas ni får det underbart & soligt!
Jag & pappa som fortfarande är hemma ska unna oss grillning & tacos i helgen. Och jag hade ingen påverkan på vad det blev för mat (stackars pappa...).
Körde förbi Bjärnors på vägen hem och såg att de inte öppnade förrän sex. Tänk att man kan tycka att klockan sex är alldeles för sent? Haha. Jag kanske ska gå ner till Henrik och försöka att inte väcka honom.
Blir kanske Vänner ett tag innan jag kan ta bilen ner till Bjärnors, de måste ju ha några kunder vid öppning ;)
Nybakta frallor till frukost.


foto: Sarah Axelson

Godmorgon! / Sarah

Kommentarer
Postat av: Henrik

Godmorgon älskling, du lyckades inte riktigt smyga in :)

2009-05-15 @ 12:20:23
Postat av: P

Jag trodde att Du gillade wienerbröd? De där ser lite torra ut.Är de från MA-XI,förra veckan? De brukar sälja ut mat med kort bästföre-datum billigt.

Annars gillar jag Din blogg,som berättar vad Du har gjort och var Du är.Hälsninngar Din Far

2009-05-17 @ 11:40:43
Postat av: sarah

Pappa & alla andra; MAXI HÄSSLEHOLM, har aldrig varor som gått ut. Det var uppåt landet, och det har vi alla lämnat nu ;P Haha. Okej?

2009-05-17 @ 15:57:16
Postat av: P

Sarah!

Barcelona ligger i Spanien,och ingen annanstans

2009-05-29 @ 13:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0