you're the reason

Idag är det den 19 mars och jag har varit ledig.
Slappat ganska mycket men ändå varit duktig och sprungit & fixat lite.
Mycket sömn som ska sättas på rätt plats efter USA - resan,
men får säga att det går an nu. Känner mig pigg :)

Idag blir inte inlägget så långt för jag & Henrik ska snart äta en egentillagad måltid, väntar på potatisklyftorna i ugnen bara sedan blir det kyckling till det & smarrig bearnaisesås. Och efterrätt som jag har tillagat (ja, jag) och det ska bli spännande. Kan säga att det var ganska avancerat faktiskt, minsann.
Och allt detta pga att jag & Henrik har varit tillsammans i sex månader idag. <3
Han är underbar & jag fick fina röda rosor innan, plus choklad,
plus en helkväll med bara dig,
kan man ha det bättre?
Det tror inte jag.



Och detta är vår låt.
Min & hans.
Våran.
Vi.
I 6 månader.
And counting.
Du gör mig lycklig.
You're the reason I come home.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0