when sunlight freezes

Jag känner mig rätt trött trots att jag sovit flera timmar i natt. Lade mig redan halvelva vilket är tidigt för mig som brukar inte kunna somna förrän tolv. Gick upp efter nio och har drömt sanslöst mycket i natt. Allt i en galen blandning med saker som har hänt. Tokigt.
Sitter här nu och har pluggat högskoleprov. Eller pluggat och pluggat, gått igenom övningar och försök att förstå hur de kommer att gå till. Har alltid sett högskoleprovet som omöjligt och blev så sjukt trött på det idag att jag sa till mig själv att nu minsann ska jag klara dessa övningar. Och minsann, jag hade massa flera rätt. Jag lyckades pricka flera ord och matteuppgifterna klarade jag nästan alla av de jag gjorde. Härlig känsla. :)
Sedan är det ju helt andra uppgifter på lördag, såklart, men jag ska minsanns försöka satsa då med. Det får helt enkelt bära eller brista.
Ska ut nu och springa en runda. Snön som kom igår (?) håller på och smälta och det ser rätt torrt ut så det finns nog ingen chans att halka. Annars brukar jag vara en fena på det, både Sophie, Henrik & Josefin tror jag har varit vittne till detta ett antal gånger då de varit de jag hållt hårt i när vi gått ute på isvägar. Jag får skylla en hel del på mina skor och en hel del på mitt obalanssinne. Gjorde en rätt snygg halkning igår som jag lyckades häva. Och det måste sett snyggt ut, hur man kämpar för att inte trilla. Tom. så att mannen jag mötte framför sa lite chockat "Ajajaj". Haha.
Iaf. Så jobbade jag igår, sedan träffade jag Anna & Madde på stan och vi fikade på Bjärnors. Var mysigt & kul att träffa de båda igen!

15.30 är det jobb som gäller igen. Till 21.30. Imorgon 7.30 - 14.00.  Sedan ska jag vila tills på fredag då det är jobb igen. :)

Ikväll kommer Henrik hem från sin snabbvisit i Kalmar. Älskling. <3

Puss & Kram / Sarah.


Kommentarer
Postat av: Josse

vad är det jag ser att du skrivit, josefin :o ofta du har kallat mig det på sistone ;) haha. <3

2009-03-25 @ 14:47:50
URL: http://lastdayofjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0