torsdagsnöje

Lugn dag idag. Har jobbat mitt för idag på Maxi där jag tillbringar mest tid nu när det gäller jobb. Vinslöv någon enstaka gång, och hemtjänsten nästan inte alls. Och när jag tänker på det, så blir jag så glad, att jag faktiskt har det såhär nu :)
En tanke, en önskan, och seriöst, helt ärligt, nu verklighet.
Idag var det en kort dag vilket räcker väl. Sitter här, dricker kaffe. Kommer ihåg när jag fikade med Madde & Anna i tisdags och jag tog kaffe för att dricka och Maddes min när hon såg det. Haha. Antar jag har blivit en van kaffedrickare på mindre än ett år från att inte ha varit en alls. Nu väntar jag på att min vän ska ringa :) men hoppas din fika smakar.
Och sedan får jag se. Får se om hon vill följa med och kolla sminkbord (så ska jag sluta tjata om det...).  :)
Annars så ska jag hem till Henrik ikväll och fira hans bror som fyller år idag. Grattis!
Och sedan kanske vi hinner fixa lite en bok om vår resa. Hade varit kul att ha sedan med bilder+text.

Och sedan så såg jag ett jättemysigt program i tisdags (tror jag). Kattis & company, tv4 plus, 20.00,
vet inte vad detta ger för stämpel, men jag tyckte det var bra iaf. :) Skönt med lite nytt tycker jag,
inte för att jag är så insatt annars. Sorgligt nog, tittar jag så sällan på tv nu.
Igår tittade jag lite, på ett program Henrik trodde jag hade följt. (Programmet kommer inte nämnas :P)
Jobb imorgon igen. 9.30 - 19.00. Phu. Kom gärna dit :)

Texten är från Ben Harpers låtar,
som förövrigt är en riktigt bra artist med många fina låtar. Och det tackar jag Emma för :) som visade honom.






/ Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0