out and released.

Kevin Borgs skiva är ute. The Beginning.
Lyssna & Njut.
Jag älskar den.
Tror det är den bästa skivan någon idolvinnare någonsin gjort.
Eller är han kanske den bästa?
Inte vet jag. Men skivan är bra. Låtarna är bra och genomtänkta.
Jag tror han kommer att bli stor, stor, stor denna Kevin Borg :)



Sitter här. Är ledig idag. Skönt är det.
Resten av veckan är det jobb som gäller. Lördag högskoleprov vilket jag har försökt plugga på, och jag säger bara OJ, jag känner mig inte på topp där alltså. Har gjort lite övningar och det känns svårt. Tyvärr riktigt svårt.
Henrik kom förbi idag och vi lunchade med pastavagnsmat. Mmmm:) Det var längesedan nu måste jag säga, så det var gott. Sedan skjutsade han mig på stan då jag skulle besöka lite affärer. Second Hand-affär där jag skulle hitta sminkbord men alla sådana affärer verkade ha stängt idag (?). Trodde måndagar var en dag då det mesta hade öppet.
Men men. Mamma hämtade mig vid stationen och sedan jag kom hem har jag försökt plugga till högskoleprovet.
Nu funderar jag på att stanna hemma eller springa. Kevins skiva ska jag lyssna lite till på. Kanske faktiskt köpa minsann.
Och sedan vill jag fotografera lite också, redigera. Skriva & vara kreativ.
Men jag vet inte vart jag ska börja.
Aja. Imorgon är det jobb från 9 - 16. Sedan efter det ska jag träffa Madde & Anna.
Ska bli kul att träffa de igen!
:)
Det var ju ett tag sedan. Iaf sedan jag träffade Madde.
Ha det fint. Allihop.

/ Sarah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0