måndagsmorgon

Hej!
Klockan är bara 9.27 och jag är uppe och sitter & dricker kaffe och läser bloggar. Det är alltid lite nöje att läsa bloggar, sätta sig in i andras vardag och bli uppdaterad. Människor får säga vad de vill om bloggar,

jag gillar det väldigt mycket.

Idag vet jag inte riktigt vad som ska hända. Det är fint väder ute dock vet jag inte hur varmt det är. Sist jag kollade vid frukosten var det 13 grader. Så ih, det kanske är bättre att bara kolla ut :)

Maxi kanske ringer, maxi kanske inte ringer. Men jag har skrivit en lista. Så ska ta tag i den idag och få lite gjort är tanken,

lite inför Frankrike, som från och med idag är en vecka till. Underbart & overkligt. Men så skönt det ska bli!!!

Och sedan lite måndagsmorgonsnöje. Från F.R.I.E.N.D.S, jag älskar den serien. SÅ klockren.
och just denna scen där Joey kommer inspringande. Haha, så kuul.




Hörde denna låten första gången när vi åkte bilen i L.A. Kommer ihåg den kvällen och hur lycklig jag blev när den spelades två gånger.
Jättefin låt med betydelsefull text.



Och när jag hör denna låten tänker jag på Sophie & Elisabeth. Mina storasystrar & förebilder som tagit sig förbi alla berg och hinder och är nu ute på livets äventyr, utanför Sveriges gränser. Och jag vill också komma dit, men man känner sig så trygg och säker här hemma,
fast det nu börjar kännas lite enformigt och tråkigt. Men jag tänker på dem, som vågat leva ut sina drömmar och tagit steget ut.


 (Karlskrona, Lyckebyån, sommaren 2008)
 
sommar - glädje, inspiration, känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0