godmorgon alla pigga

måndagmorgon, klockan är just nu 03.59.
Mm, det känns. Men Henrik är den som behöver vara piggast eftersom det är han som är så snäll & erbjudit sig att köra. :) Min sötnos.
SÅja, väskorna är packade. Till Max. Ewa var gårdagens hårdaste kontrollant som kontrollerade noggrant att man inte hade med sig kläder som fanns dubbelt i samma färg & plagg. Haha. Men det var bra det får jag säga, för man behöver knappast hälften av det man packar. Man tycker man borde lära sig någon gång? Men icke.
Bettan tar också snart sitt flyg på Milano flygplats, och landar en halvtimme innan oss i Barcelona.
så idag seees vi!
NU ska jag dricka kaffet och äta basilikamackorna och sedan kör vi.
Ha det fint här hemma & vi ses om tio dagar igen!
Och om ni ser detta nu klockan 04.04, gå helt seriöst och lägg er. :)

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Josse

JAG KOMMER SAKNA DIG BÄSTASTE VÄN! Ha en underbar semester! <3

2009-06-22 @ 10:15:34
URL: http://lastdayofjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0