ett inlägg till - för oss, om oss. För dig.

Igår var det bröllop, midsommarafton och sist men inte minst också min & Henriks 9månadersdag.
Det kändes mysigt att kunna gå på bröllop & sedan bröllopsfest tillsammans. Jag känner mig så trygg med dig.
Och idag för ett år sedan så var Henrik bjuden till mig på midsommarfest. Kan inte låta bli att tänka på hur jag kände då och att för ett år sedan kunde jag inte våga tro att om ett år skulle jag ha det såhär bra. För det har jag med dig, Henrik.
Vi kan skratta tillsammans & allt blir så bra när du är med mig. Allt känns så bra, helt enkelt.
Speciellt att du är min & att jag har fått vara din. I hela nio månader.
Älskling. Det är du & jag.



Midsommarafton 2008



Midsommarafton 2009


Love.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ni är verkligen söta ihop :)

vi ses imorgon<<3

2009-06-21 @ 07:51:28
URL: http://bybettan.blogg.se/
Postat av: Henrik

Jag älskar dig <3

2009-06-21 @ 14:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0