you brought me something, right out of nothing.



i can't believe how things can change so fast,
with every little beat with all my heart.
with every single breath I'm gonna love you.
fall into my arms tonight.
you make it alright.

Nu sitter jag här och klockan är bara 11.15 och jag känner att jag har hunnit med en hel del idag. Vaknade vid sju, gick upp vid åtta. Alla behöver vi snoozningar plus att Henrik med gillar det skarpt. Jag fixade frukost till oss och vi drack kaffe och åt frukost till Vakna med The Voice innan Henrik begav sig till Kstad för jobb. Sedan satte jag mig här en stund, och sedan vid 9.45 begav jag mig på en springrunda. Vädret var alldeles underbart, solen sken så den där råa kylan var som bortblåst och istället kändes det friskt. En aning jobbigt med iofs, men det får man väl vara beredd på efter många månader utan träning. Sedan dushade jag när jag kom hem och ska om två timmar bege mig till MAXI, underhålla kunder så gott det går. Skulle egentligen börja 16.30 men de ringde & man kan väl lika gärna köra igång.
Nu ska jag kolla lite på vad man kan göra i L.A. New York känns som man har hyfsad koll på nu, iaf tunnelbanan. Josse & jag fick koll på den tillslut ;).
Imorgon är det jobb i Vinslöv.

Och här nedanför har ni en av Englands mest modiga barn, Tom Morley som nu har blivit äldre och fått basröst, och sjunger fortfarande riktigt bra. Kom att tänka på denna låten nu i veckan, och minns hur jag lyssnade på den så mycket då, för snart 6 år sedan.
Tänka sig att den passar in lika bra nu som då.
Iaf, denna videon är från junior - eurovision song contest 2003. Han är 12 år och skrev denna låten själv. Han skrev denna när han tänkte på alla krig som var i världen och hur han ville hjälpa till.
Seriöst, det är svårt att inte få rysningar.

Tom Morley - My song for the world.



/ sarah.

Kommentarer
Postat av: sara.

jag minns den med! :D:D

2009-01-15 @ 11:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0