honey, you have to follow through.

Sanslöst vad alla snackar om bloggar nu, jag som trodde det redan hade gått och blivit ute, (hur nu ute&inne definieras...) Nu är det inte de fysiska slagsmålen längre helt och hållet, utan nu är det  de skrivna ordbråken på Sveriges mest kända bloggar. BlondinBella & Carolina Gynning (bland annat...) som bråkar och har olika åsikter om bantning & vikthantering. Väldigt stort, så har ni inte hört det innan, hör ni det här, haha. Hörde detta på The Voice i morse, som för övrigt har blivit morgonprogrammet. Det börjar vid 6,7 något så jag försöker alltid komma upp i hyfsad tid, äta frukost och se programmet. Faktiskt en ganska bra push och programmet är ganska skönt och avslappnat så där på morgonen. Nu är det kväll och jag har på två dagar jobbat 17h på maxi, sammanlagt, puh. 8,5h imorgon. Men jag klagar inte, verkligen inte. Jag är så glad över det jobbet måste jag faktiskt säga. Mina händer däremot är helt förstörda, mamma blev lite paff idag när hon såg dem. Vet inte om det är nått exem, men det gör ont och huden är rödare än vanligt. Kan vara en kombinerad story av att hantera pengar på maxi samt att jag är sjukt dålig på att ha på mig vantarna när jag går ut. Ibland undrar jag om jag är allmänt lat eller om jag blir det av någonting annt. För förivrrad har jag redan kommit underfund med att jag är, speciellt nu när jag börjat på maxi. Jag är iaf mycket mer medveten om det, än jag någonsin varit. Där får man INTE vara förvirrad, så jag har en del att bita i, haha. Men det blir nog bra.
Älskling hänger uppe i Karlstad, på kurs & är så duktig så. Jag är så glad att jag har honom. Han är alltid så fin & pushar mig hela tiden, alltid så positiv. På torsdag får jag träffa dig igen. Jag älskar & saknar dig. <3
Och Josse är i Lund och jobbar med för fulla muggar samt Emma i England som jag tror shoppar och utforskar London för fullt. Hoppas så iaf :)
Nu ska jag minsann inte vara uppe länge till.
Förresten började på dans idag igen, om någon ville veta. Har inte haft danslektion nu på mer än ett halvår så det kändes som det var dags att sätta igång igen, med någon träning iaf. Det kändes bra och vi dansar till Michael Jackson, helt okej låt.
Nu så, godnatt.





Gammal bild jag fann. 2007 tror jag året var. Tycker den är fin :) Jag & Josse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0