Gotta get us to the show

Då sitter man här igen,
jag vet knappt vad jag ska skriva.
Mamma tycker jag är frånvarande, alldeles för mycket idag,
jag vill inte vara det. Innan brydde jag mig inte, jag har alltid varit flickan som dagdrömmer med blicken ut mot fönstret, men nu vill jag inte längre. Men konstigt nog har jag svårt att ändra mig, det är precis som att jag måste tänka på allt samtidigt och aldrig fokusera mig.
Egentligen hade jag velat träna idag, men jag vet inte riktigt vad jag ska träna, antar det är därför det inte blir något. Vill verkligen göra förändringar på det nu.
Vaknade upp bredvid älskling och vi åt frukost vid elva, det är härligt. Tacofrukost, kärlek på det.
Sedan beställde vi det mest otroliga, eller det känns så nu. Det känns så bra:)
Vi har beställt från fredagen den 6 mars till torsdagen den 12 mars flyg tur & retur till L.A, plus hotell som ligger söder om L.A, höger om Long Beach och norr om Newport Beach (OC!). Och sedan plus lika många dagar till i New York med syster! Och Apple Store för älskling ;) Vilken resa säger jag bara! Du & jag. <3
Nu i förmiddags träffade jag Emma för att göra det vi alltid gör; går till maxi och sedan slappar och pratar om allt och lite till. Snart åker hon till Eastbourne, och jag hoppas verkligen, för dig min vän, att du får det jättebra där :)
Du förtjänar det!
Nu är det snart dags för att göra sig klar, kanske ska äta lite först. Jag har blivit så sanslöst hungrig på mat på senaste tiden (precis som jag inte alltid har varit det) men nu är det mer bara mat, italiensk mat. Sallad, basilika, pasta & färska tomater. Och god salladsdressing. Mums säger jag bara. Kanske ska göra mig en liten italia deluxe.
Imorgon är det jobb, på måndag likaså, och tisdag även då.
Mormor kommer hem från sjukhuset på måndag, så skönt att saker & ting inte var värre. Krutgumma är vad hon är, 91 år och nästan aldrig varit på sjukhus. Skönt att hon var så pigg när jag var där, det känns skönt.
Snart bär det av, snart så.

 
det bästa från två kuster.

puss. & love.


Kommentarer
Postat av: emma

thanks! :) och detsamma med din andra usa-resa :) tack för idag, puss!

2009-01-10 @ 17:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0