sundaytimes

Då var det söndagkväll & jag fördriver tiden med att skriva ett snabbt inlägg medan Henrik är söt och hjälper min söta syster med sin laptop. Ewa är intresserad av det tekniska, och Henrik kan det tekniska så jag kan lugnt skriva här för de har nog en del att prata om. Vi ska snart se filmen Hata Göteborg som Henrik laddat ner. Vi försökte ju hitta den i fredagskväll på Hemmakväll då den inte fanns och jag lite senare frågar Henrik (med 5m mellanrum), rätt högt,
"Hur lång tid tar det att ladda ner den då?"
Haha. Egentligen ett vanligt samtalsämne, bara lite fel plats.
Imorgon ska jag jobba kväll och sedan försöka ta tag i mitt liv, lite mer. Det är så mycket jag borde göra, för att inte tala om här hemma, städa&röja undan lådor och garderobor. Helt sanslöst. Plus att saker och ting måste bokas, planeras och beställas inför kanske kommande studier till hösten. Örebro verkar spännande.
Nu står Henrik bakom mig och läser så jag tror det är dags för att se vad Hata Göteborg är för film och om den är så bra som alla säger.
Och sedan blir det godnatt.

Godnatt då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0