P.S.

Klockan är 22.38 och jag ska snart sova. Fick prata en stund med älskling i telefon, och nu ska jag bara ta lite nattamat för att snart sova. Det ska bli skönt, måste jag säga. Vet inte riktigt vad planerna är för imorgon, egentligen borde jag städa, men något säger mig att jag är trögstartad på den fronten.
Aja. Imorgon kväll kommer älskling hem iaf. Och innan dess ska jag prata med både Josse & Anna. Ska bli skönt att inte ha något annat planerat. Jag borde träna lite kanske om jag orkar.
Aja vi får se. Sedan ska jag ta tag och boka högskoleprovet. Hoppas jag påminner mig själv genom att skriva här.
Sedan är det planering inför studier. Kanske inte ska tänka på det när jag är trött, det låter bara jobbigare då känns det som.
Ska slappa till Glamour istället. Skvaller, tips & horoskop, alltid uppskattat :)
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0