Melon Rush & Strawberry Crush

Fredag idag och jag är ledig. Ska nu städa, snabbt och fint, sedan duscha och sedan en snabbis ner på stan med Josse.
13.15 kommer älskling.
Ledig dag imorgon också (!), dissade maxi lite för jag jobbar faktiskt söndag.
Och jag ska hyra en överraskningsfilm idag. Höhö.
Sedan ska jag få ordning på saker och ting, jag ska inte köra på nyårslöften men ändå få igång träning,
disciplinerad, rutinerad träning så jag för en gångs skull kan få ordning på den.
Funderar på att ta mig ett pass imorgon.
Nu måste jag verkligen städa,
ska ut & vädra sängen och skölja ner rummet med vattenslangen också,
så blir nog älskling glad :) haha.
och jag hoppas verkligen att vissa saker sker snart,
för jag vill, och alla vill,
men vi kan inte ta det där steget,
det första steget kan man bara ta själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0