Lite nytt, minsann.

Lite nytt minsann ja. Design & färger. Tänka sig grått & inget brunt. Vi får se hur länge detta håller. Henrik har lärt mig photoshop lite och tänkte att New Yorkbilderna skulle få sin plats en stund. Det är synd att bara ha 1000bilder från New York och inte göra något med dem. Får kanske göra någon fin tavla, någon dag då jag hinner det. Tom balbilderna är inte framkallade än, helt galet. Kanske ska fixa det snart så det blir lite fixat.
Och jag ska jobba 14.30 i Vinslöv så ska bege mig och duscha snart.
Gårdagen bestod av att vakna 10.15 efter man satt klockan på sju. Följde med syrran på springrunda vilket var skönt och inte lika jobbigt längre. Sedan solade vi och sedan lagade jag mat till mig, bettan & pappa. Myownspeciality.
Sedan begav jag mig till Josse där det bjöds på god fika och sedan gick vi som vanligt till maxi, haha. :)
På kvällen kom Henrik med vindruvor & gelehallon. Sötnos. Han skickade dagen innan ett sms med att vi kanske skulle äta lite 4275 & 4252. Och jag fattade inte riktigt hela poängen tills han berättade att han kollat upp PLUkoder. Haha. (Maxivaror slås in på PLUkoder)
Så tyckte det var sött. Och igår såg vi "Släkten är bäst" som var helt okej, och som påminde mig om att jag måste lämna tillbaka filmerna idag. (!!!) Sanslöst.
Nu ska jag duscha. Sedan är det jobb. Jag känner mig rätt trött just nu.
Måste piggna till minsann...
Ha det fint.

Kommentarer
Postat av: Josse

FIIIINT :D<3

2009-01-23 @ 14:22:29
URL: http://lastdayofjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0