Hemmakväll och vårkänsla.

Söndag idag och jag sitter vid Henriks laptop medan han packar för att sedan åka tillbaka till Kalmar. Han har varit hemma nu i tre veckor så det känns lite jobbigt att han ska åka. Men han ska plugga och jag ska jobba så vi ses på fredag igen. Då hade bio varit mysigt om det finns något och kolla på:)
Igår såg vi Blood Diamond som vi hyrde från hemmakväll plus massa chips, godis och egengjord dipp (MagicBullet är coolt). Filmen var bra, hemsk men verklighetstrogen samt också verklighetsbaserad. Handlar om diamantsmugglingen i Afrika och var i topp med Beyond Borders som jag funderar på att se snart igen. Nu har vi bara National Treasure kvar att ta itu med, jag har lovat ett uttalande om denna film eftersom jag hela tiden dissat den för att vara en tradig skattjakt i ett par skogar. Får väl se om jag får äta upp mina egna ord sedan...
Nu är det fint väder ute och jag får lite vårkänsla faktiskt. Jag & Henrik har beställt biljetter till USA från den 2 - 16 mars och just nu längtar jag. Att få komma bort, byta miljö, känna denna frihetskänsla och bara få vara och så en bonus med New York. Syster är där också, ska bli skönt att träffa henne igen :)
Nu är det Valentino som är nästa. Underbart med mat,
och underbart att vara med älskling.

sedan väntar jobb, vad annars?

ha en fin söndag idag.

Kommentarer
Postat av: Älskling

Och du är underbar älskling <3

2009-01-04 @ 14:51:20
URL: http://blog.hnke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0