fredagsguldkorn

Yey fredag, men vad spelar det för roll, jag jobbar 8 imorgon. Men nu ska vi inte deppa för det, för jobb är inte fel & fredagskänslan består. Började 7.00 imorse i den lilla byn Vinslöv vilket betyder att jag gick upp halvsex (tummen ner för 5,5h sömn) för att sedan bege mig till stationen vid kvart över sex. Kan ju säga att jag blivit mer mogen, (eller något) och börjat gilla tidiga morgnar. Aldrig gillar jag det egentligen, men när man väl är uppe så är det så skönt på ett sätt. Man har så sanslöst många timmar framför sig, och det känns som man verkligen tar vara på morgonens timmar.
Jobbet i Vinslöv gick bra och när det inte fanns mer att göra kunde jag sluta en timme tidigare och Henrik hämtade mig :)
Nu sitter jag här, Henrik pratar i telefon & knappar på sin laptop, min söta businesskille. Hehe. <3
Nu ska vi slappa och kolla O.C tror jag, eller senare, och äta Asianbox. Nästa nya ställe man inte besökt i stan. Spännande.
Ikväll ska jag träffa min fina vän Josse & vi ska slappa & ta det lugnt. Kolla film, prata & planera fiesta, kanske. Kommer bli mysigt.

Här har ni fredagsguldkorn.
Sötaste ungen som shakar till Beyoncés - Single Ladies.
Man blir så glad av att se den :)



Kommentarer
Postat av: Mysan

gud så söt^^

2009-01-19 @ 15:14:15
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0