fredagkväll.

Okej nörd som jag är skriver jag ett blogginlägg klockan 20.57 en fredagskväll. Har inte så mycket mer att säga här, förutom att saker & ting nästan blev som jag trodde. Ja, jag städade lite. Dock inte sminket utan en fet pappershög som låg i mitt fack. Helt sanslöst vad jag har papper som jag inte saknat men som ändå är rätt viktigt. SÅ NU, har jag alla dessa papper insatta i EN pärm. Hela mitt liv, typ, finns där. De viktiga papprena i mitt liv finns där med klubbavtal, teliaräkningar, delegeringar, kvitton (Emma, du kan vara lugn, jag har funnit ett ställe att samla dem på) och lite annat. Jag vet att vissa som läser detta nog lyfter på ögonbrynen och tänker lite smått "OJ", men minsann, ett litet steg för mänskligheten men ett STORT steg för mig.
Nu sitter jag här och jag & Henrik ska snart se på något trevligt på tv, film eller serie.
Och jag insåg innan ikväll, bara för att skriva lite till, att jag aldrig mer ska klaga på radion. Så bitter och svensk ska jag inte bli. Blev lite så idag när jag tog mig en biltur bort till Stattena och hann på den biten få sinne på att radion spelade samma låtar igen (Empty room är fortfarande värsta hitten - men ETT år gammal!) och att alla våra CDskivor antingen hette "Mammas favoriter" eller var helt tomma, så jag fick tillslut totalt sinne och bytte till P3. Klagade för mig själv i tystnad tills jag insåg att jag satt och lyssnade på arabisk hiphop med spännande melodier. Inte för att det är något fel på det, absolut inte, men jag förstod inte vad dem sjöng och kände inte gunget. Så jag bytte. Skitsamma att det är samma låtar om och om igen, RixFm och Lugna favoriter kanske är irriterande men att lyssna på något annat går inte.
Så är det bara.

Aja. nog krångel från mig ikväll.
Imorgon är det maxi klockan åtta. Dvs att jag ska upp om 9,5 h.
Godnatt.






Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha, shit vad jag garvade när jag läste detta :D aw, duktiga du med kvittona (vet inte om du menade mig, men det kändes som det iaf :P) btw, jag tycker p3 is the shit :)

2009-02-04 @ 22:09:04
Postat av: emma

hahahaha, shit vad jag garvade när jag läste detta :D aw, duktiga du med kvittona (vet inte om du menade mig, men det kändes som det iaf :P) btw, jag tycker p3 is the shit :)

2009-02-04 @ 22:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0