fredag.

Fredag idag och jag är ledig. Är helt trött, och har tappat energin jag hade innan. Planerna för imorgon verkar inte bli av, vilket är tråkigt för jag var verkligen pepp på det. Inte för att jag inte gett upp på dem, jag vill ut & hoppas på att något kul sker. Det är bara synd att saker blev som det blev nu.
Iaf vaknade upp bredvid älskling imorse vilket var underbart. Han & jag var sjukt trötta igår och minns varken någon av oss när vi somnade. Typ direkt. Henrik vaknade inatt och fick släcka lampor och annat. Så trötta var vi.
Vid tolv åkte jag med bettan & mamma ner till stan för att äta lunch på grafitti. Det var mysigt & thaikyckling var riktigt gott. Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra med resten av denna dag. Trodde jag skulle kunna ha så mycket att göra, men nu kan jag inte komma på något. Kanske borde vila men då går det åt så många timmar och sedan är det kväll. Usch. Och springa orkar jag inte nu:/
Kanske ska ner och få ordning på mina sminkgrejer, sortera lite smått, kanske. Det brukar alltid vara kul i början.
Sedan vet jag inte. Kanske dricka kaffe. Det ska jag göra. En stor kopp kaffe och hoppas på att den ger mig massa energi. Njanja.
Det blir väl vad det blir.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0