framtidspush.

Ny layout igen, lite typiskt mig. Men när jag väl lärt mig göra det, så kan jag inte nöja mig. Bilderna tycker jag iaf visar ganska mycket av vad jag omringas av, underbara minnen och lika underbara människor.
Idag börjar jag inte jobba förrän 16.30 vilket kan kanske kännas onödigt att jobba då, men jobb är aldrig fel och idag har jag energi. Ibland känns det som att man skriver sådant för att pusha en själv. Om man ser det skrivet med ord så är det så. Och jag tror ju inte på det, det är inte sanningen själv i såfall. Men jag har insett hur mycket man behöver människor omkring sig som pushar en, som tror på en för att man själv ska tro på det. Och först och främst ska du själv tro på det.
Men ibland sviktar modet och då är det skönt att ha någonstans att falla.

Idag kollar jag utbildningar. Intresset för det skiftar sanslöst, men idag är jag på iaf. Ska kanske åka upp och kolla lite nästa vecka. Känner mig väl förberedd. I hela mitt liv har jag aldrig varit väl förberedd, men förändring på den fronten börjar jag nu se. Och det känns skönt.
Jag är samtidigt väldigt förvirrad, jag vill kolla på så mycket. Just nu är det folkhälsa & media som jag kollar på, men är rädd ibland för att bli för inriktad på det. Och jag vill vara öppen för det mesta.
Syster flyttar i februari till Italien. Oj, vad jag kommer sakna henne. Jättemycket. Hon är en av de bästa,
och att inte ha henne i rummet bredvid kommer kännas väldigt konstigt. :(
men jag är glad för hennes skull, för allihop låter så bra för henne:) det passar henne så bra! Hon kommer trivas bra tror jag.

Nu ska jag kolla lite till och sedan laga mat. Jag är alltid hungrig, men jag ursäktar det inte. För sjukt vad det är gott. Och det kanske inte är nämnt här men Henrik & jag är lika mjölkberoende båda två, och det är underbart :) haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0