fika med många & åka skidor i vånga.

Torsdag idag, vilket innebär 4 dagar tills vi åker. En hel del som ska fixas, och en del annat som ska göras. Ska jobba jättemycket imorgon. Först 8 - 13.30, MAXI, och sedan Vinslöv 14.30 - 20.30. Funderar nu på om det verkligen var så bra att ta båda de tiderna.
Men men idag är jag ledig.
I tisdags var vi som sagt på bokrean. och igår som jag anade, kom vi i tidningen. Norra Skåne. De blandade ihop oss och jag blev scrapbookingköparen och Josse med en soduko.




Här har vi bilden. Eftersom han bad oss entusiatiskt läsa en varsin bok tog jag upp "Meningen med livet". Ja, vad skulle jag ta, boken bredvid hette Alquaida - vägen till 11 september, så det fanns inte så mycket val.
Och Josse studerar noga en bok om Sverige. Haha, lite kul.

Senare på eftermiddagen blev det fika med Josse, Sara & Emma. Fika & spel. Och det var nice :)
Vid fem kom Henrik och vi skulle ta oss en tur nerför backarna i Vånga. Mysigt var det,
skönt att komma upp på skidorna igen, fast det var vingligt. Men älskling är en bra coach & grym på skidor!
Kvällsåk i tre timmar innan det bar av hem igen. Kändes konstigt att åka och åka skidor i SKåne (!) men men, vi kan vi med. Och jag kan lätt rekommendera det. www.vangabacken.com. If you want.




Hela onsdagen var det jobb. Sista tiden var det i minihuset där det var lite vilda barn ibland, haha. Helt sanslöst.
Och söta citat som:
- Jag är född i Stockholm. Så jag pratar både stockholmska & svenska.
Cute.
Idag har jag slappat, packat och träffat min fina vän Anna. Vi firade hennes 20årsdag på söndag med fika på Grafitti. Mums. Och sedan gick runt och kollade staden. Hoppas du får en fin dag på söndag vännen!
På kvällen senare kom Josse och underhöll mig i packningen. Alltid lika trevligt :)
Nu är Henrik här och vi ska se OC. Jag älskar att jag har fått honom till att gilla OC.
För nu är det han som tjatar på att vi ska se det :) och jag klagar inte.
Sedan är det sömn och imorgon väntar jobb.
Men tyck inte synd om mig, jag åker till USA snart!!! :)

Puss godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0