Sakta men säkert.

Och så var denna dagen slut, sanslöst vad snabbt. Jag städade mitt rum en aning precis som jag sa och sedan satte jag mig här och kollade lite musikvideor. Jag gillar att kolla lite nytt, men sällan man orkar lyssna och leta riktigt. Youtube är ju så himla stort med innehåll av allt att man inte riktigt vet vad man ska börja söka. Annars brukar last.fm vara sidan man kan lätt hitta "liknande artister" som det kallas. Vid tre när min syster kom hem åkte vi ner till stan, gick runt lite och tittade och sedan fikade vi på Burmans. Sällan man är där. Lite känslan av att komma hem till mormor&morfar tyckte jag när man såg deras inredning. Gammaldags men mysigt.
Efter det blev det en snabbis hem och sedan skjutsade jag syrran för att sedan hämta broschyrer på Qpoolen. Ska börja träna nu och dansen gav jag en chans, men icke. Fel tid, fel dans och fel stämning. För egentligen vill jag dansa, men det kommer väl. SÅ iaf så blir det kanske Qpoolen jag ska börja träna på, eller något annat. Kan ju inte springa ute nu, snökaos.
Har nu ikväll kollat utbildningar en snabbis i Lund men visade sig sedan att de kurserna hölls i Helsingborg.
Men det skulle kanske gå det med.
Nu ska jag snart sova i min kalla säng. Henrik, vad ska du göra i kalmar?
Imorgon är det enbart några timmars jobb, vilket känns bra men inte så lönt, på ett sätt.
Men vad ska man göra hemma? För seriöst, att vara ledig gör mig helt trött, och det känns inte riktigt som meningen med det. Fredag, lördag, söndag blir det jobb i Vinslöv. Plus en snabbis på Maxi. Aja, det blir nog bra. Mamma säger att jag borde sätta igång träningen i med att jag inte blir så trött då. Det är mycket om vad min mamma säger på denna blogg, men jag behöver hennes råd & tips. För mig så kan hon det mesta och allt hon säger betyder mycket.
Man kanske är dålig på att visa det, och ibland kan det bli som att man tar allt för givet,
men usch för att ta alla beslut själv. Ibland måste man ha någon att fråga och mamma är så bra.
Tur att hon för det mesta är telefontillgänglig för jag känner på mig att samtalen med henne kommer bli väldigt många när jag flyttar. Om det än blir om riskokning, torktumling eller att bara prata, telefonsamtal med henne kommer bli ett måste.
Det måste det bara!


Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser fram emot dina samtal.........Kram Mamma

2009-02-11 @ 17:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0