ledig dag idag igen.

Då var det tisdag och jag är minsann ledig idag igen. Jag blir så trött när jag är ledig och sängen känns mer lockande än någonsin. Men jag ska inte gå dit utan jag ska städa mitt rum. Mamma tror att jag blir mer stressad när jag har oreda omkring mig och det kan nog ligga sanning i det. Så ska försöka få ordning på det. Plus att Henrik har lärt mig photoshop vilket är helt galet kul, när man väl lär sig det. Idag är en slappedag känns det som.
Och jag lyckades hamna här innan jag började städa, ovanligt.
:) Henrik är på väg till Kalmar och nästa vecka tar jag nog mig en tur dit för att prata med programansvarig för programmet Journalistik & Medieproduktion. Det låter så kul när man läser om det och jag blev minst sagt pepp häromdagen när jag läste igenom det. Flytta hemifrån känns lockande nu. Med tanke på att jag hellre kollar kuddar & handdukar istället för kläder & smink. Jag tom fick handdukar när jag fyllde 19. Haha. Så det är nog dags snart.
Jag ska bara komma på vart jag ska flytta först.

Men först måste jag lyckas ha ordning på några kvadratmeter innan jag kan ha det på tredubbelt så mycket. Det är en konst i sig tror jag. Det där med städning. Vi får väl se om det blir någon ordning med det, bokstavligt talat.
Ha det fint idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0