fix och trix och alldeles för mycket kaffe.

Har precis kommit hem från jobbet. Jobbat sedan halvåtta imorse, och kunde sticka en timme tidigare. Upptäckte en sådan härlig sak när jag skulle försöka skynda mig. Älskar vi inte alla överraskningar, huh?
Jag skulle lyfta upp starbuckstermosen ur väskan när jag satte mig i bilen och tyckte det luktade lite väl mycket kaffe. Känner med handen i väskan att det är lite väl blött. Tar upp min kalender och ser hur det rinner kaffe på den. Mm,
underbart. Men men inte så mycket mer att göra förutom att allt bara luktar kaffe just nu.
Ska hoppa in i duschen snart och göra mig klar inför kvällens surprise. Eller det var iaf julklappen jag fick av Henrik. Deltävling 4 - Malmö Arena. Woho. Det ska bli jättekul. Kan lägga in en bild på hur vi såg ut sedan. Och på lite till. Ska se hur mycket man får fotografera där inne :)
Henrik kommer efter två, och sedan kör vi ner för att först äta på Jensens Bofhouse.
Nej, nu måste jag göra mig klar. Och få bort den här sanslösa kaffelukten.
Inte så underbart.
Imorgon gäller packning för hela slanten och hela dagen. Allt ska fixas. På måndag bär det av mot ännu ett äventyr.
Men just nu är det förberedelse för ikväll.
Tack älskling för presenten!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0