Bokrea.

Ledig dag idag och det är skönt. Gick upp vid åtta för att skjutsa min faster som skulle hem till Stockholm. Och Henrik skulle också iväg, min ambitiösa businesskille! :) Haha.
Nu sitter jag här. Ska laga lite mat snart. Blev så sugen när jag läste Bettans blogg om italiensk macka, om man nu kan lyckas få det gott i Sverige. Vi får se vad jag lyckas med.
Efter jag skjutsat Eva hämtade jag Josse och vi begav oss på bokrea. Först MAXI där det inhandlades två böcker. Josse följde med, som tidigare sagts, och hon är alltid på för böcker. Hon har typ läst halva Hässleholms utbud på böcker.

SUDOKU - bra tidsfördriv under alla dessa timmars flygresor jag har framför mig. (15kr)
LÄPPSTIFTSDJUNGEL - Köpte den mest för att det är författaren till Sex and the city. Det är New York. Och det är fart, fläkt och storstadsliv. Me like.
(39kr)

Efter MAXI blev det BOKIA. Och jag hoppas inte så många läser Norra Skåne imorgon. Jomen, jag & josse posade.
Bokrea är hett i Hässleholm.

Senare idag blir det fika med Josse, Sara & Emma. Det var ett tag sedan. Jag kanske tom ska baka något, eller gör vi det tillsammans. Det blir nog mys:)
Kanske skidåkning ikväll, kvällsåk. Får se om det blir av, om jag kommer upp på skidorna, upp för liften och ut på backen. Sen ska man bara komma ner.
Men nu blir det italiensk al a svensk version av lunch.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Haha du är söt du! Hörde om kvällsåket från mamma ;) gillar fotot från kylskåpet.. haha du hade älskat maten här, bara pasta och sallad :D riktigt gott!! Har ni börjat planera inför USA nu? Puss sötnos

2009-02-25 @ 13:10:14
URL: http://bybettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0