The show must go on, Erik

Är du nöjd?
Det är i alla fall jag. Vilken final och vilken vinnare - Erik Grönwall. Värdig titeln på alla plan. En begåvad showartist med en röst som räcker enda fram. Jag tror hans framtid stavas med stort F och med stort F menar jag Framgång. Ödmjuk, äkta och åter igen, begåvad. Calle däremot tycker jag också gjorde riktigt bra framträdanden. Han växte faktiskt i både mina ögon och öron ikväll. Hans framtid är nog inte så illa den heller. Calle är ju från hemtrakterna så man lär nog höra från höger och vänster om honom framöver. Det är faktiskt väldigt komiskt. TVÅ till har jag idag fått reda på om hur de "känner" Calle - antingen är det att man var klasskompis med hans kusin eller att man är ihop med någon i hans släkt. Antingen har killen en sanslöst stor släkt i detta Skåneland eller så har hans familj väldigt stor bekantskap. Något är det i alla fall. Så litet är väl ändå inte Hässleholm OCH Kristianstad?
I alla fall. Grattis Erik! Du är värdig allt vad titeln idolvinnare 2009 innebär och jag ser framemot att höra din röst på ett kommande album.
Bild: Posh 24



Nu ska jag & min kära pojkvän titta upp lite mer om vad London kan erbjuda, om en vecka :) Om en vecka? Helt galet vad snabbt det går. Men jag försöker inte hitta någon press i det hela. Julklapparna handlas klart imorgon (förhoppningsvis), skolan slutar nästa vecka och sedan går flyget till London lördagmorgon. Jag hoppas att resan blir en skön avkoppling och ett fint avslut på 2009 och krafter att hämta inför 2010. Ingen press och ingen julstress. Jag hoppas resan bjuder på massor med fikastunder, walking down the shoppingstreets och fina dagar tillsammans med Henrik.
Hoppas ni får en fin helg!
/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0