Söndagsfeeling

När skrev jag sist? Jo, just det i fredags. Erik vann Idol och allt var frid och fröjd.
I lördagsmorse åkte jag med mina kära föräldrar till Malmö och shoppade julklappar på Entre. Dock var jag lite missnöjd ett tag över att jag inte kom på allt jag skulle handla men insåg sedan att det var helt och hållet slöseri med tid så jag skippade det. Idag så åkte jag upp redan vid två till Kalmar, fast det kändes som att klockan redan hunnit bli åtta för väl i Kalmar var det mörkt och riktigt kallt. Henrik kom upp vid sju och vi har nu ätit en måltid och ska sätta oss med Londonplanerna inför helgen som kommer. Det går jättefort och jag insåg idag när jag gick i min ensamhet här i Kalmar hur mycket jag verkligen längtar efter att komma iväg. Det var inte så länge sedan jag reste, jag vet, men nu längtar jag efter utomlandskänsla, Londonfeeling och att bara traska i denna underbara stad medan de andra människorna rusar runt i julstress. Sex dagar kvar...
För att få in lite Londonfeeling ska vi ikväll se på Love Actually. En film utspelad i London under juletid. Mysigt.
FOTO: www.myfilmo.com




Imorgon är det en ny kurs: Berättarteknik. Vi börjar med Kreativt skrivande och det ska bli spännande, som alltid med ny kurs. Ny kurs, nya möjligheter, nya kunskaper. Ha en mysig söndagskväll och unna er något gott och onyttigt :)
Det ska vi!

Kommentarer
Postat av: John

Hej, jag ska läsa kursen "Multimedia för webben" i vår och såg att du hade läst den. Jag undrar om du möjligen har kvar uppgiftsbeskrivningarna då jag är sugen att börja lite smått medan jag väntar på tomten. Jag skulle verkligen uppskatta om du i så fall skulle kunna klistra in dom i ett mail till mig :)



Ha en trevlig kväll!

- John

2009-12-14 @ 16:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0