kvällspyssel

Klockan är ganska mycket men det är så mysigt att ligga med laptopen i sängen, knappa på tangenterna och höra Vänners röster i bakgrunden. Henrik ligger bredvid och skrattar. Är nöjd över att jag lyckats få honom att också roas av serien. Har lovat min mamma lite bilder på lägenheten nu när den blivit en aning julpyntad också. Tyvärr är inte adventsljusstaken med pga att jag gjorde ett misstag idag och köpte ojordad förlängningssladd.
När jag ändå kör lite bildvisning lägger jag upp lite bilder från helgens händelser.
Idol 2009 på Malmö Arena - Vilken upplevelse. Magisk.
12 000 personer som gör vågen. Helt fantastiskt.
Det blir bilden för ikväll. Allt hänger sig och klockan går. En bild lyckades i alla fall.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0