Morgonsurprises

Godmorgon Kalmar!
Från mitt fönster ser världen lika regnig, trist och grå ut som den gjorde igår.
Dock är klockan bara tio i åtta och det är fortfarande riktigt mörkt. Henrik började åtta så det blev en tidig morgon.
Plus att jag fixade en tvätttid nu klockan åtta.
Slog på tvn precis och kände direkt igen mannen som pratade där. Han intervjuades i Köpenhamn av Tv4 Nyhetsmorgon angådende klimatproceduren som håller igång där. Försökte koppla var jag sett honom förut - något program; bonde söker fru kanske? Något politiskt? Hundra höjdare? Detta är helt seriöst de programmen jag trodde det var tills jag söke på hans namn på google. Först kom det upp skånska städer sedan kom Kristianstad upp och till slut Kristianstad C4 Gymnasium - Min lärare i Medie- och kommunikationsvetenskap när jag gick på media!
Haha. Klockrent. Men jag var helt säker ett tag på att det var i Hundra höjdare jag sett honom förut.
Yes. Nu blir det resten av nyhetsmorgon tills jag tar min lilla tvättväska och går ner och fyller på den.
Sedan blir det tentaplugg som aldrig förr. Sista tentan innan jul. Här ska det pluggas.
Ha en fin dag idag!
Dagens bild från årets MTV Music Awards ;)
Min lilla stjärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0