morgonenergi

Godmorgon!
Sitter just nu under min gosiga filt och äter frukost framför nyhetsmorgon. Fredag idag och jag är helt ledig. Måste dock plugga lite inför nästa veckas tentor. Funderar på att ta mig till stan idag och kika på lite julklappsinköp. Vet inte helt vad jag ska handla men hoppas på att några skyltfönster kan ge mig inspiration.
Tyvärr mamma, bilderna verkar inte fungera. Får se om min kära pojkvän kan hjälpa mig med mina tekniska problem imorgon. Henrik åkte igårkväll och kommer igen på lördageftermiddag då det ska lagas finmiddag och se på film. Helgmys! :)
Nej nu, nu blir det studier. Fullt ös, sedan kan jag fokusera på julklappsinköpen :)
Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0