mitt emellan Photoshop och Indesign

Nu blir det studier på allvar. Om en vecka är tentorna. Plural. En praktisk och en teoretisk. Ska försöka få till ett snyggt uppradat system med förkortningar och punkter som är viktiga att kunna. Allt blir så STORT annars.
Sitter här i mitt lilla kök med röd julduk och en hyacint. Ikväll blir det kyckling och curry-röra. Annars så nös jag precis och har fått någon sorts jobbig förkylning. Mitt i allt. Känns onödigt. Men men lite decemberförkylning hör väl till adventen. Såg ni förresten adventskalendern imorse?
Jag ser egentligen inte på det nu på senare år men när jag fick reda på att min nästkusin ska vara med där är jag ju tvungen att kika. Dock vet jag inte vem hon spelar så det får jag återkomma med.
Nu ska jag studera. Grafisk kokbok, you and me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0