Jag byter strategi

Jag byter strategi nu tror jag. Har nu äntligen fått en efterlängtad ledighet som startar imorgon, tre-fyra dagar med min älskade i London. 'Jag byter strategi' innebär egentligen bara att jag lämnar allt som heter prestationskrav, stress och press bakom mig nu och ska faktiskt göra mitt bästa för att försöka fokusera på det som verkligen betyder någonting. Jag har så lätt för att lägga så stor vikt vid saker och ting som egentligen bara kräver hälften av mig och nu lagom till en weekendresa i London bestämmer jag mig för att sluta vara så oärlig mot mig själv. All denna press och stress har lett till negativa saker som tagit onödigt mycket energi. Perfekt är ett ord jag länge vetat varit omöjligt att uppnå men ändå så ligger pressen någonstans undermedvetet på det perfekta och gnager. Denna känsla ska jag nu försöka sudda bort.
Ska lägga mig nu så att jag slipper vara allt för trött imorgon. Vi hoppas på att tågen inte är så sena och att flyget går bra. Uppdatering kommer nog inte förrän jag är hemma igen så hoppas alla får en fin helg!
Sköt om er,
/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Bra skrivet Sarah, s nu till att vara ledig och bara koppla av. Kram kram på dig och ha det så mysigt i London

2009-12-19 @ 09:11:49
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0