I want to thank you very much

Lördagskväll och jag känner mig så lyckligt lottad.
Jag trivs så bra med dig, min underbara pojkvän och en av sakerna jag gillar mest med oss är att vi ser framtiden på samma sätt. Ingen av oss vill stanna kvar på samma ställe och båda två vill se världen på vårt eget sätt. Var för sig, spelar ingen roll, men vi vet i alla fall vilken väg vi vill ta.
Vinet är upphällt, fläskfilén ugnsgrillad, färsk sallad som snart dukas fram och mjukisbyxorna är ett måste. Vi vet hur man lyxar till det.
Jag trivs så bra med dig. Hos dig är jag mig själv.
Tack älskling!



Westlife är underbara och du är likaså! Denna låten är till dig.

Ha en fin kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Va fint skrivet! Tack för i fredags vännen! Kram kram

2009-12-06 @ 18:42:31
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0