Vår & Vinslöv

Oj, vad det var längesedan jag skrev här. Jag har jobbat varenda dag sedan i onsdags. 9 - 10h pass varje dag. Först två dagar på Maxi, sedan två i Vinslöv. Och imorgon är det Maxi igen, men inte förrän 15.30 och tills dess är jag ledig :)
Så det har varit tajt men det hanns ändå med en grillkväll i fredags. Det gäller att planera ;) haha.
Och idag ska jag gladeligen säga, vår bil är såld. OH YES!
Det känns göööötT!
Och nu när jag är ledig vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har kollat lite aupairsidor (faktiskt). Jag vet att jag alltid sagt att aupairlivet kanske inte är något för mig, men om jag ska komma utomlands ett tag så är det nog det man ska satsa på. Jag har kanske bara haft fördomar, på något sätt. När man hör & läser om Bettans liv i Italien blir man så sugen på att komma ifrån Sverige ett tag, och England har alltid varit ett drömmål. Speciellt London,
men tror jag vill isåfall satsa på något lite mindre utanför. Vi får se. Det kanske blir studier. Jag vet faktiskt inte.
Jag klarar inte av att känna mig begränsad, det kväver all min motivation.
Och imorgon åker Daniel & Josse bort till Bettan over there. Så ska nog bort till Josse ett slag efter maten.
Imorgon ska jag sedan skjutsa dem till stationen innan deras resa börjar.
Och det är vår med sommarvärme, är det inte underbart?

Ska fundera mer på England. Vi får se. Det är så mycket och många jag inte vill lämna,
men är det något som jag känner för så är det inte så mycket att tvivla på, kanske.
Allt detta med studier gör mig förvirrad. Jag vet knappt vad som är rätt? För mig.

Våren är här & jag har jobbat helgen i Vinslöv, som är världens bästa jobb. I Vinslöv.
Jag trivs så bra, och där ska jag jobba i sommar. Bla.
Och förhoppningsvis slappa. Och en tur till Frankrike blir det också, Medelhavet.
Nu ska jag äta mat, något gott.
Med någon god dressing.
Jag är förresten helt galen i att göra dressingar till allt nu
och allt innehåller basilika & tacosauce.
Men först ska jag ringa älskling och se vad han gör :)

/Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0