Valborgsmässoafton

Fast ännu är det dag och ljust. Och det innebär 8,5h jobb också innan det blir något valborgsfirande för min del.
Igår var jag ledig och det var så skönt att bara kunna ligga ute och ta det lugnt.
Efter ett tag så duschade jag och bytte om för att bege mig till stan och byta chinos,
jag har faktiskt tagit storlek större så att de inte (!) sitter tajt. Tro det eller ej mina vänner ;) (Josse & Bettan)
Nu är Josse, Bettan och Daniel påväg ner till Venedig. Avundsjuk såklart, men glad för deras skull :)
Hoppas ni får fint väder, äter massa glass & ser mycket!
För att fortsätta gårdagens händelser så hände det inte så mycket mer. Förutom på kvällen då jag & Henrik tog oss en tur upp till Mcdonalds och handlade lite i driven innan vi åkte till Finjasjön och satt där när det blivit mörkt och fikade chokladhjärtan & drack läsk med pommes. Mysigt, men lite kyligt. Men det fixade älskling med filt han hade med sig. <3

Finjasjön by night

Foto: Sarah Axelson

Nu ska jag snart bege mig iväg för att ta mig en tur kanske, springa av mig.
Sedan är det jobb, hem och sedan är det valborgsfirande några meter bort.
Ha en fin valborg!

/Sarah


Kommentarer
Postat av: Erik Fogelmark

Wow - snygg bild av den "fula" sjön! Den gör sig bäst i mörker, tydligen... ;o)

2009-04-30 @ 19:33:48
Postat av: J

Finjasjön döljer det som döljas skall.Om man vill visa det man har,å blir det bäst i ett badkar

2009-05-20 @ 11:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0