just made my day.

Onsdag, mitt i veckan. Dagen började 4.45 då klockan ringde. Mm, wonderful. Begav mig iväg 05.40 till Maxi där jag skulle börja jobba klockan 06.00. Inventering var det som gällde, & med charken. Det var kaviar, leverpastej, ärtsoppa och sanslöst mycket kött att väga. Och ost. Haha. Men det var skönt sedan vid elva när vi var klara & fem timmars jobb gjort. Handlade med frallor & pålägg hem till Henrik som tog sig en riktigt lång sovmorgon idag och så åt jag en andra frukost med honom. Mm gott:) Vi slappade och kollade OC innan han skulle ge sig iväg på jobb.
Det är jättefint väder ute idag att man blir alldeles glad :) Ingen mer snö, ingen mer vinter.
Välkommen våår!
Du är efterlängtad.


(bild tagen sommaren 2008)

Har börjat få i ordning på mitt rum nu lite. Mitt sminkbord & mina boxar. Ni ska få se :)
Och deklararerat minsann nu med. Fint. Inte så krångligt.
Och nu ska jag ner. Lyssna på Melodifestivalen 2009 :) Jag gillar den skarpt.

Och välkommen hem EMMA! :) Vi ses imorgon vännen!

Nu är det mer inredning som gäller, eller ja städ, men jag kallar det inte det, för då hade ingenting bli gjort, tanken på det hade bara tröttnat ut mig.

So long.

Kommentarer
Postat av: emma

Hej Sarah!!

Emma här, eller kötti/lövet ;D

Så du befinner dig på maxi du med! Härligt o höra! Maxi gillar Axelson verkar det som :D



Men inventera leverpastej låter väl mys, haha. Själv ska jag inventera smycken imorrn, haha :D



Ha det så bra!

Kram!

2009-04-02 @ 15:44:59
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-02 @ 15:50:39
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Bettan

Du är så flitig min kära syster :) vi pratar på söndag, om du är hemma! Tycker om dig min söta syster!

2009-04-03 @ 19:04:12
URL: http://bybettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0