Spring (på två helt olika sätt)

Godmiddag!
Har duschat nu efter att varit ute och sprungit/mest gått en halvtimme. Försöker ta tag i att komma ut & målet är väl att det ska bli mer springning men får väl se det positivt att jag iaf kommer ut. Måste säg att man får sådan energi av att springa samtidigt som man blir så sanslöst trött. Små problem försvinner och man springer av sig alla tankar som snurrar. Hinner inte skriva så mycket mer nu, ska äta sedan jobba. Men hann ta lite bilder innan i trädgården, på hur blommorna
slått ut. Gillar att fotografera blommor, det är så mycket färger.

Här har ni en tjusig. Redigerad.


foto: Sarah Axelson

Nu är det mat, gå till stationen, ta buss till Vinslöv och sedan köra in till Häsleholm igen med jobbet.
Gillar att kunna variera jobb sådär, och att jag har fått den möjligheten,
jag ska inte klaga.
Sommaren är här, sa pappa innan, no doubt about it.
Och jag kan inte annat än att hålla med.
Iaf en helt underbar vår.

Nu är det maaat!
Och kanske vänner, jag är beroende av den serien.
Hoppas ni nu förstår vad jag menar med rubriken ;)

/Sarah

It's so beautiful,
to see all this.
and it's magic,
to have it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0